Rotterdam Ahoy Een nieuwe digitale jas

Als veelzijdige evenementenlocatie voelt Rotterdam Ahoy zich niet helemaal thuis in haar eigen website. De huisstijl is naar wens, maar de website te formeel en lastig te navigeren. De organisatie ziet veel punten waar dit beter kan, en komt uit bij Okaia om dit te realiseren.

De conversie moet omhoog, en daarnaast kan het gevoel van een bezoek aan Rotterdam Ahoy beter worden vertaalt naar de website. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Als veelzijdige evenementenlocatie voelt Rotterdam Ahoy zich niet helemaal thuis in haar eigen website. De huisstijl is naar wens, maar de website te formeel en lastig te navigeren. De organisatie ziet veel punten waar dit beter kan, en komt uit bij Okaia om dit te realiseren.

De conversie moet omhoog, en daarnaast kan het gevoel van een bezoek aan Rotterdam Ahoy beter worden vertaalt naar de website. Hoe krijg je dat voor elkaar?

Het resultaat

Met jaarlijks meer dan 1.5 miljoen bezoekers is de website van Rotterdam Ahoy enorm belangrijk voor de organisatie. Okaia heeft de structuur van de website geoptimaliseerd en het geheel opnieuw vormgegeven op basis van de bestaande huisstijl.

Meer donkere kleuren om dichter bij het gevoel van een bezoek aan Ahoy te staan. Duidelijke, opvallende buttons om de conversie te verhogen en veel grote foto’s om de uitstraling van verschillende evenementen te versterken.

Willekeurig ander project