Het Perfecte Plaatje

Iedere week up to date

Ieder jaar is RTL4 programma Het Perfecte Plaatje één van de belangrijkste marketing momenten van Canon. Als hoofdsponsor zoekt de camera producent een manier om het maximale uit het bereik te halen.

Ieder jaar is RTL4 programma Het Perfecte Plaatje één van de belangrijkste marketing momenten van Canon. Als hoofdsponsor zoekt de camera producent een manier om het maximale uit het bereik te halen.

De vraag

In Het Perfecte Plaatje nemen tien bekende Nederlanders het met verschillende fotografie opdrachten tegen elkaar op. De apparatuur van Canon is constant in beeld, hoe kan Canon dit maximaal benutten?

Het resultaat

In samenwerking met The Creative Hub ontwikkelde Okaia een digitaal portaal waarop achtergrondinformatie te vinden is over de opdrachten, foto’s en gebruikte apparatuur. Technische details en tips over het maken van de beste foto’s.

Gedurende de acht weken dat het programma werd uitgezonden verzorgde Okaia een wekelijkse update met de laatste foto’s, filmpjes en de apparatuur. In samenwerking met Canon en The Creative Hub werd dit na de uitzending op Canon.nl geplaatst.

Willekeurig ander project