Ciphix Robot’s persoonlijk maken

Artificial intelligence startup Ciphix groeit als kool maar de uitstraling en website blijven achter. Het bedrijf verkoopt met veel succes onder meer Robot Process Automation en chatbots aan verschillende organisaties, en wil dat de website dit verhaal beter ondersteund.

Hoe hou je deze digitaal gedreven producten zo menselijk mogelijk? En hoe kan een website optimaal worden ingezet als wervingstool om het talent aan de trekken dat nodig is?

Artificial intelligence startup Ciphix groeit als kool maar de uitstraling en website blijven achter. Het bedrijf verkoopt met veel succes onder meer Robot Process Automation en chatbots aan verschillende organisaties, en wil dat de website dit verhaal beter ondersteund.

Hoe hou je deze digitaal gedreven producten zo menselijk mogelijk? En hoe kan een website optimaal worden ingezet als wervingstool om het talent aan de trekken dat nodig is?

Het resultaat

Op basis van de bestaande identiteit heeft Okaia in een vernieuwd logo en kleurenschema voorzien. Vervolgens hebben we dit vertaald in een nieuwe website die zowel de zakelijke klanten als de innovatieve partners en (potentiële) werknemers van Ciphix moet aanspreken.

Okaia verzorgde onder meer de nieuwe huisstijl, het brandbook, een nieuwe website inclusief graphics en animaties voor Ciphix. Daarnaast werkten wij aan content voor social media en andere marketinguitingen.

Willekeurig ander project