Blijdorp Festival

Een festival van music, art en happiness

Als één van de toonaangevende Rotterdamse muziekfestivals is Blijdorp Festival een vaste waarde in de scene. Met een doelgroep die constant op zoek is naar vernieuwing, hype en het onbekende maakt de website een belangrijk onderdeel uit van de marketingstrategie.

Als één van de toonaangevende Rotterdamse muziekfestivals is Blijdorp Festival een vaste waarde in de scene. Met een doelgroep die constant op zoek is naar vernieuwing, hype en het onbekende maakt de website een belangrijk onderdeel uit van de marketingstrategie.

De vraag

Hoe straal je ieder jaar weer vernieuwing uit, terwijl het verkopen van kaarten het allerbelangrijkst is? Hoe vergroot je het bereik van een evenement dat constant in beweging is?

Het resultaat

Okaia is de vaste digitale partner van Blijdorp Festival. Al vier jaar verzorgen wij de website in samenwerking met wisselende vormgevers. Na jaren van felle, neonkleuren is in 2019 gekozen voor meer rust en overzicht.

Een website waar conversie centraal staat. De witte achtergrond in combinatie met grote foto’s zorgt voor een heldere vertaling van de sfeer van het festival, en de gele kleuren versterken het zomergevoel. 

Willekeurig ander project